Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


Zákaznická služba Vodafonu - přál jste si prosím vzbudit?

30. 4. 2012

 

 

Prásk telefonem popadnu tašku a letím z pokoje. Nebojte se, nezapomněl jsem se obléci, já totiž už jednou vzhůru byl. Protože už to táhnu nějakejch třináct dní v kuse, měl jsem vnitřní předtuchu, že bych mohl zaspat. Proto jsem si pojistil dva budíky. vzbudil mě hned ten první. Vstal jsem, umyl se, oblékl a koukl na hodinky. Á, do tramvaje nám zbývá ještě deset minut. Tak jo. to si zapálím.

Dosedl jsem na postel a vzbudil mě až vedoucího telefonát o hodinu později. V práci chodím kanálama a budu mít co dělat, abych zase smázl ten černej puntík. Ach jo, zaspávat se nevyplácí.

Jak jsem zaspal.

Ne, nepřál. Zrovna se mi něco pěknýho zdálo. Protivnej telefon mě z toho snu vyrušil prudce a nenávratně.

 

"Jé! Co? Né. Jéžiši Kriste! To snad není pravda! Já debil. Už letím pane vedoucí. Moc se omlouvám. První tramvají tam jedu. Ne, za chvíli jsem tam!"

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář